Klacht POSTNL: Bezorger zegt aan de deur te zijn geweest.

Klachtnummer
# 361168
Gebruiker
Radeloos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger zegt aan de deur te zijn geweest en niemand thuis aan trof. Ik was thuis. Het juist in de gaten gehouden. Hij of zij is gewoon niet geweest. Dit is niet de eerste keer. En dan heb je het juist op deze dag gepland omdat het mijn vrije dag is. Contact gezocht met Post.Nl maar ze kunnen het niet herstellen. Wachten op het volgende bezorgmoment zeggen ze dan.

Gewenste oplossing

Bezorger uiteindelijk dezelfde dag alsnog het pakketje laten bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U was gewoon thuis en er wordt aangegeven dat ze niemand aan hadden getroffen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u niet blij bent met deze situatie. Ik zie dat u hierover ook al via chat contact heeft gehad. Via die weg is er een klacht aangemaakt. De leidinggevende heeft dit inmiddels besproken met de medewerker zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Mocht er toch opnieuw iets mis gaan, dan horen we het uiteraard graag.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen