Opgelost door POSTNL: bezorger zegt dat ik niet thuis was maar is nooit geweest

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 274971
Gebruiker
Craz101
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Bol.com een product besteld en volgens mijn track en trace zou die vandaag (vrijdag 29 september 2017) tussen 2 en 4 uur aankomen. Normaal heb ik dan les op de hoge school leiden (ik woon in Amsterdam dus dat is even reizen) dus ik ben speciaal wat eerder naar huis gegaan zodat ik het pakket in ontvangst kon nemen. Toen het 4 uur was had ik nog steeds geen pakket. Rond 5 uur kreeg ik een update dat er vertraging was en ik iets langer zou moeten wachten. Dit bleef tot 10 uur als status staan terwijl er bij de vertraging check functie bij mijn postcode helemaal geen vertraging stond.toen om 10 uur kreeg ik een bericht dat de bezorger is langsgeweest en ik niet thuis was. Dat lijkt me sterk aangezien wij een raam hebben die op de straat uit kijkt en ik geen bezorger of iets heb gezien. Ook het briefje wat kennelijk was achtergelaten was nergens te bekennen.
Dit is nu al de derde keer in een jaar dat ik dit van postnl heb gehad en elke keer op een andere manier en ik vind het schandalig dat dit zo vaak gebeurd.

De oplossing

Ik zou graag willen dat het bericht dat iemand niet thuis was pas echt wordt gegeven als er ook echt iemand is langs geweest. Daarnaast zou ik ook heel graag willen dat mijn pakketjes op de zelf gegeven tijd worden afgeleverd.

2 reacties

  1. Auteur
    Craz101
    Datum
    Nu dag twee. Om 22 uur op vrijdag kon ik een nieuwe afhaallocatie kiezen. Ik koos bij een afhaalpunt in de buurt want daar gaat het kennelijk wel altijd goed.
    Wordt ik vandaag wakker staat er dat de bezorger tussen 12 en 7 toch hier gaan thuis komen. Dit is toch niet normaal?

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kamp,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat de bezorging van uw pakket zo moeizaam is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw pakket zou op 29 september om 21:48 uur op uw adres zijn aangeboden. Het spijt me dat dit niet klopt en dat ook de door u doorgevoerde wijziging niet is verwerkt. Ik heb dit gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, hij of zij zal dit met de verantwoordelijke medewerkers bespreken en zal erop toezien dat de bezorging op uw adres zal verbeteren. Ik zie dat u het pakket op 30 september in ontvangst heeft kunnen nemen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Craz101
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt een gesprek gehouden met de verantwoordelijke medewerkers en voortaan worden de bestellingen wel geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen