Klacht POSTNL: Bezorger zet pakket naast de container

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 341984
Gebruiker
Dinges
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag, 04-01-2019 was ik niet thuis. Kwam thuis en vond een gemist kaartje in mijn brievenbus. Daarop stond vermeld dat POSTNL bij mij aan de deur is geweest en niemand thuis aantrof. Er staat letterlijk op het briefje:
pakketje naast container sorry voor het ongemak.
Ik heb buren, overburen dus woon niet in een weiland ofzo.
Dit is nu de tweede keer dat dit gebeurd!! Heb er de vorige keer over gebeld, wat mij 15 Euro koste aan belkosten naar de klantenservice.
Daar werd mij beloofd dat het door gegeven zou worden aan de rayonmanager waar mijn postcode onder valt. Vraag me af of dat ook echt gedaan wordt! En nee, kon dit niet van te voren weten omdat ik dit pakket niet kon volgen.
Wanneer wordt hier wat aan gedaan? Wie betaald de onkosten als mijn pakketje gestolen zou worden???

De oplossing

Ik wil graag dat de chauffeur/bezorger van pakketten in mijn postcode zijn werk goed doet!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor de informatie. Ik heb deze klacht namens u geregistreerd en doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger. Die zal dit binnen drie werkdagen verder oppakken en bespreken met de bezorger om dit in de toekomst te voorkomen. Mocht dit toch weer gebeuren dan hoor ik het graag van u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dinges
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zou nog wat horen van POSTNL, ze vroegen mijn email adres maar nog steeds niets gehoord verder. Ja dat het vervelend was (weet ik ook wel anders klaag ik ook niet). Dus wacht nog steeds op antwoord ;)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen