Klacht POSTNL: Bezorger zet pakket naast de container

# 341984
Dinges

Vandaag, 04-01-2019 was ik niet thuis. Kwam thuis en vond een gemist kaartje in mijn brievenbus. Daarop stond vermeld dat POSTNL bij mij aan de deur is geweest en niemand thuis aantrof. Er staat letterlijk op het briefje:
pakketje naast container sorry voor het ongemak.
Ik heb buren, overburen dus woon niet in een weiland ofzo.
Dit is nu de tweede keer dat dit gebeurd!! Heb er de vorige keer over gebeld, wat mij 15 Euro koste aan belkosten naar de klantenservice.
Daar werd mij beloofd dat het door gegeven zou worden aan de rayonmanager waar mijn postcode onder valt. Vraag me af of dat ook echt gedaan wordt! En nee, kon dit niet van te voren weten omdat ik dit pakket niet kon volgen.
Wanneer wordt hier wat aan gedaan? Wie betaald de onkosten als mijn pakketje gestolen zou worden???

Ik wil graag dat de chauffeur/bezorger van pakketten in mijn postcode zijn werk goed doet!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de informatie. Ik heb deze klacht namens u geregistreerd en doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger. Die zal dit binnen drie werkdagen verder oppakken en bespreken met de bezorger om dit in de toekomst te voorkomen. Mocht dit toch weer gebeuren dan hoor ik het graag van u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Dinges
Zou nog wat horen van POSTNL, ze vroegen mijn email adres maar nog steeds niets gehoord verder. Ja dat het vervelend was (weet ik ook wel anders klaag ik ook niet). Dus wacht nog steeds op antwoord ;)