Klacht POSTNL: Bezorger zou in ochtend komen maar is al meer dan 4 uur te laat

SHRenes

Bezorger te laat

Oplossen

Geachte heer, mevrouw Renes,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet is bezorgd binnen het aangegeven tijdvak. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het aangegeven tijdvak voor de bezorging van een pakket is altijd een indicatie, gebaseerd op eerdere aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is altijd afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later aan uw adres toe is dan het tijdvak aangeeft. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen. Als hieruit blijkt dat het tijdvak regelmatig niet gehaald wordt, ondernemen we hierin actie om te bepalen of het tijdvak opnieuw berekend of aangepast moet worden. Door middel van de Track&Trace code zie ik dat u het pakket op 27 september alsnog in ontvangst heeft kunnen nemen.