Klacht POSTNL: Bezorger

Klachtnummer
# 275520
Gebruiker
ASkippy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger van Post NL heeft 3-10 bij het bezorgen van een pakket mijn plantenbak stuk gereden. De man wilde zijn gegevens niet aan mij afstaan om de schade te regelen. Ik heb daarop contact met de plaatselijke politie gehad om het voorval te melden, waarna er een mutatie is gemaakt. Zij adviseerde mij om contact op te nemen met Post NL om de te bespreken.
Het betrof een Citroën bus met kenteken: 8-VZH-90
Plaats, Tjalk 30-01 8232NH Lelystad.

Mvg,
R Oppelaar,
Tjalk 30-01,
8232NH Lelystad.
Tel: 0682666669
E-mail: r.oppelaar62@gmail.com

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Oppelaar,

    Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat deze bezorger schade heeft veroorzaakt aan uw plantenbak en vervolgens geen contact gegevens aan u wilde afstaan.

    Ik heb hiervan een klacht opgemaakt en dit doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Er zal uiterlijk binnen 9 werkdagen contact met u worden opgenomen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen