Opgelost door POSTNL: Bezorger

content Opgelost
Blondie1975

Pakket werd voor de voordeur neergezet terwijl wij niet thuis waren. Asociaal vind ik.

Zorgen dat de bezorger het niet bij de deur neerzet, maar bij de buren aanbelt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket voor de voordeur is achtergelaten terwijl u niet thuis was. Het is uiteraard nooit de bedoeling dat een pakket onbeheerd achtergelaten wordt. Mij excuses dat dit bij u toch gebeurd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Blondie1975
Ze gaan het doorgeven aan de bezorger dat het niet meer mag gebeuren