Klacht POSTNL: Bezorgers wordt hand boven hoofd gehouden bij onnaceptabel gedrag
Details
Klacht
Bezorger blokkeert dwars de.oprit, terwijl er ruimte is op de oprit voor 6 auto's, inclusief gras naast de oprit. Na 1 claxon geen reactie, na meerdere een boze bezorger die pakket gooit, aggressief reageert en vervolgens ook nog met 2 middelvingers aan komt zetten. Officiële klacht ingediend.In de 2 weken erna: 2 pakket retour afzender wegens weigeren bezorging. Geen bezorger gezien, 1 x is toeval, 2x niet meer. Wederom officiële klacht ingediend.
Momenteel al 2 weken aan t wachten op 1 pakket. Ligt nu al 4 dagen in t sorteercentrum. Update van de klacht: de bezorger is aangesproken op zijn gedrag.
Gewenste oplossing
Gesprek met leidinggeven, waarom dergelijke asociaal gedrag niet minstens tot een officiële waarschuwing leid, sterker nog, waarom deze jongeman niet ontslagen is? Julie service is zorgdragen voor pakketten van bedrijven en klanten. Jullie beozrger levert geen service, zorgt voor extra kosten en gehannes, voor zowel particulier als bedrijf, en jullie houden deze beste man aan? Zeer benieuwd naar jullie uitleg en verwachtingen van bezorgers.Daarnaast wil ik een update over waarom mijn pakket al 4 dagen in t sorteercentrum ligt? Jullie hebben een groot geautomatiseerd distributiecentrum, waarin 1000e pakketten per uur automatisch gesorteerd worden. Mijn vermoeden is dat er sprake is van moedwillig vertragen van pakket(ook hier weer 1x is toeval, 2 x is wel heeeeeel erg toevallig.
Al met al: post NL dient eens eerlijk te zijn naar hun klanten en te handelen naar de service die ze willen bieden, IPV bezorgers een hand boven hun hoofd houden. Bedrijf is geïnformeerd over de situatie.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.