Klacht POSTNL: Bezorgers wordt hand boven hoofd gehouden bij onnaceptabel gedrag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 575512
Gebruiker
PostNl
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bezorger blokkeert dwars de.oprit, terwijl er ruimte is op de oprit voor 6 auto's, inclusief gras naast de oprit. Na 1 claxon geen reactie, na meerdere een boze bezorger die pakket gooit, aggressief reageert en vervolgens ook nog met 2 middelvingers aan komt zetten. Officiële klacht ingediend.
In de 2 weken erna: 2 pakket retour afzender wegens weigeren bezorging. Geen bezorger gezien, 1 x is toeval, 2x niet meer. Wederom officiële klacht ingediend.
Momenteel al 2 weken aan t wachten op 1 pakket. Ligt nu al 4 dagen in t sorteercentrum. Update van de klacht: de bezorger is aangesproken op zijn gedrag.

Gewenste oplossing

Gesprek met leidinggeven, waarom dergelijke asociaal gedrag niet minstens tot een officiële waarschuwing leid, sterker nog, waarom deze jongeman niet ontslagen is? Julie service is zorgdragen voor pakketten van bedrijven en klanten. Jullie beozrger levert geen service, zorgt voor extra kosten en gehannes, voor zowel particulier als bedrijf, en jullie houden deze beste man aan? Zeer benieuwd naar jullie uitleg en verwachtingen van bezorgers.

Daarnaast wil ik een update over waarom mijn pakket al 4 dagen in t sorteercentrum ligt? Jullie hebben een groot geautomatiseerd distributiecentrum, waarin 1000e pakketten per uur automatisch gesorteerd worden. Mijn vermoeden is dat er sprake is van moedwillig vertragen van pakket(ook hier weer 1x is toeval, 2 x is wel heeeeeel erg toevallig.

Al met al: post NL dient eens eerlijk te zijn naar hun klanten en te handelen naar de service die ze willen bieden, IPV bezorgers een hand boven hun hoofd houden. Bedrijf is geïnformeerd over de situatie.
Geboden oplossing
Pakketje heb ik nog altijd niet...... Zojuist voicemail.gehoord: dit is een conflict tussen bezorger en mij? Laat ik even voorop stellen dat er geen conflict is. Jullie medewerker gedraagd zich buitensporig. En gaat vervolgens moedwillig pakketten terug sturen, met negatieve gevolgen voor mij, het bedrijf en jullie imago. Als ik deze week nog geen apkket zie zal ik kijken wat de mogelijkheden zijn tot gerechtelijke stappen. Conflict tussen mij en bezorger... Wat een schandalige reactie van een leidinggevende!!! Klant is koning. En mijn oprit hoort vrij te zijn, ook als de bezorger komt. Dat vervolgens JULLIE BEZORGER HET CONFLICT creëert, is dan jammer?? Daar kan niet op gehandeld worden?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    PostNl
    Datum
    Update: pakket lag gister bij het bellen met klantenservice en distributiecentrum nog in het centrum. Echter na contact vandaag met betreffende bedrijf, bleek dat ook pakket nr 3 is geweigerd bij bezorging en zelfs alweer terug afgeleverd was bij hun(terwijl track en trace ook nog steeds aangeeft dat t pakket niet verwerkt is).
    Dit versterkt alleen maar t vermoeden dat er moedwillig gespeeld wordt met mijn pakket. De vraag rijst dan nu ook: is dit hoe de leidinggevende en bezorgers van oost NL omgaan met kritiek en klachten? Door vervolgens klanten te gaan pesten?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als de pakketten weer retour worden gezonden door de bezorger. Uw klacht heb ik dan ook direct doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger. Zodra ik een reactie van het depot heb zal ik u verder informeren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen