Klacht POSTNL: Bezorgers wordt hand boven hoofd gehouden bij onnaceptabel gedrag

PostNl

Zeer slechte opvolging door leidinggevende bij associaal personeel dat blijkbaar zelf regels mag verzinnen, pakket retour mag sturen, om vervolgens te zeggen dat hij zichzelf bedreigt voelt. Klacht opgepakt, pakket wordt nu niet meer retour gestuurd, echter wel nog altijd niet thuis melding.

Al met al vind ik de opvolging van klachten zeer zeer slecht bij PostNL. Dergelijke situaties zouden voor ontslag op staande voet moeten zorgen. Nee, Postnl legt t balletje bij de klant neer en laat dergelijke bezorgers gewoon hun naam verder bedoezelen(zie alle klachten sites waar PostNl met stopt bovenaan staat)

Dat PostNL dergelijke klachten serieus neemt, zodat zowel klant als bedrijven niet gedupeerd worden met extra kosten en tijd, omdat bezorgers met.pakketten gooien en deze retour afzender sturen.
Het is gewoon een grap dat hier zo mee wordt omgegaan. Nog schandaliger: dat in eerste instantie ook nog wordt gezegd dat t aan mij ligt.
Ben daarnaast nog altijd aan het wachten op telefoontje van leidinggevende!!!!!
Beste, Er is niks opgelost, noch uitvoerig besproken. Dat ik een medewerker van de klantenservice spreek, is niet hetzelfde als horen op welk feit, dergelijke medewerkers kunnen blijven werken. Bij welk gedrag beoordeelt de Supervisor dan wel, dat dit niet door de beugel kan? Klaarblijkelijk is er opzet in t spel, echter mag bezorger evengoed pakketten weigeren te bezorgen? Waarom wordt.bezorger niet op andere route gezet? En zo kan ik nog wel even doorgaan met vragen die onbeantwoord zijn. Durf zelfs in twijfel te trekken dat jullie Supervisor deze bezorger een reprimande heeft gegeven, daar ik het verhaal nu al 5x heb moeten doen alvorens iemand echt luisterde. In jullie wms systeem was duidelijk te zien dat deze jongeman onterecht deze codes invoert. Her derde pakket kreeg ik zelfs de melding dat t in t sorteercentrum lag, maar het bedrijf had pakket zelfs al terug. Dus er is meer gaande dan enkel de bezorger!

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw klacht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zowel telefonisch als via de mail hebben wij het hier uitvoerig over gehad. Uw verhaal is inderdaad anders dan het verhaal van de bezorger. Uiteraard is het niet correct dat de bezorger de pakketten retour heeft gezonden en dat zal hij ook niet meer doen. Mocht u in de toekomst toch nog ondervinden dat pakketten retour worden gezonden dan hoor ik het graag. Mijn excuses voor het ongemak.