Klacht POSTNL: Bezorgers wordt hand boven hoofd gehouden bij onnaceptabel gedrag
Details
Klacht
Zeer slechte opvolging door leidinggevende bij associaal personeel dat blijkbaar zelf regels mag verzinnen, pakket retour mag sturen, om vervolgens te zeggen dat hij zichzelf bedreigt voelt. Klacht opgepakt, pakket wordt nu niet meer retour gestuurd, echter wel nog altijd niet thuis melding.Al met al vind ik de opvolging van klachten zeer zeer slecht bij PostNL. Dergelijke situaties zouden voor ontslag op staande voet moeten zorgen. Nee, Postnl legt t balletje bij de klant neer en laat dergelijke bezorgers gewoon hun naam verder bedoezelen(zie alle klachten sites waar PostNl met stopt bovenaan staat)
Gewenste oplossing
Dat PostNL dergelijke klachten serieus neemt, zodat zowel klant als bedrijven niet gedupeerd worden met extra kosten en tijd, omdat bezorgers met.pakketten gooien en deze retour afzender sturen.Het is gewoon een grap dat hier zo mee wordt omgegaan. Nog schandaliger: dat in eerste instantie ook nog wordt gezegd dat t aan mij ligt.
Ben daarnaast nog altijd aan het wachten op telefoontje van leidinggevende!!!!!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.