Klacht POSTNL: Bezorging

Nafisa

Wachtende op mijn pakket.. Het pakketje zou tussen 12.30 - 14.30 geleverd worden. Vervolgens werd het 15 uur en ik moest naar mijn afspraak. Ik keek tussendoor online en zag dat het pakket geleverd was op mijn adres. Hoe kan dit? Ik was niet thuis. Eenmaal thuis zag ik geen briefje in de bus van het pakketje. Er stond immers dat het bij mij geleverd zou zijn. Bellen met de klantenservice: ze geeft aan dat het pakket geleverd is maar dat de bezorger dit ook bij buren mag afleveren.. MAAR ik heb geen briefje gehad op welk nummer kan ik dit ophalen?! Ik woon in een flat met 14 etages waar moet ik nu aanbellen? Mevrouw van de klantenservice: ja dat mag, de bezorger mag het afleveren bij de buren en dan aangeven dat het bij jou geleverd is. Dit klopt volgens mij voor geen meter. Ik moet nu 5 werkdagen afwachten tot mijn pakketje 'tevoorschijn' komt, zo niet contact opnemen met de leverancier. Mag de bezorger dit doen?

Er ontstaat verwarring en frustratie. Waar moet ik mijn pakket nu ophalen? Hoe kan het dat de bezorger dit random bij iemand afgeeft zonder mij te informeren? En vervolgens aangeven dat het WEL bij mij thuis is afgeleverd omdat er niet voor ' getekend' hoeft worden.

Geachte mevrouw Nafisa Idu,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger later was dan het geplande tijdsvak en dat het pakket op afgeleverd staat, maar niet door u ontvangen is. Ik begrijp dat hierdoor verwarring ontstaat, mijn excuses hiervoor.

Helaas kan ik met de omschrijving van het pakket niet achterhalen wat er aan de hand is. Als het nog niet is opgelost, ontvang ik graag de 3S-code van het pakket, zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
    Wilma