Klacht POSTNL: Bezorging aan afzender ipv geadresseerde

Klachtnummer
# 161433
Gebruiker
Postnl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als gebruiker van zgn dubbelvensterenvelopen krijg ik regelmatig post terug. PostNL gaat hiermee mijns inziens slordig om en de postbezorger kijkt niet of nauwelijks wat er op de envelop staat (of kan niet goed lezen ?). Vroeger verzond ik ca. 2 a 300 poststukken per maand via PostNL maar door de klantonvriendelijke financieele afwikkeling waardoor ik postzegels moest gaan plakken ( heb ik nog lange tijd gedaan) en de slechte bezorging heb ik de verzending grotendeels overgeheveld aan een concurrent. ik ben bang dat PostNL door haar slechte service nog veel meer klanten gaat verliezen hetgeen ik een groot verlies voor Nederland zou vinden.

De oplossing

Correcte bezorging

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw Loeff,

    Uit uw bericht begrijp ik dat het vaak fout is gegaan met de post die verzonden werd met dubbele vensterenveloppen. Het is spijtig om te horen dat dit veel misgaat en dat u ondertussen de bezorging overgedragen hebt aan een concurrent.

    Aangezien de post terugkomt wil ik graag weten of er een retoursticker op uw post geplakt? Zo ja, wat is aangekruist onder ‘Reden Retour’?

    Ik hoor het graag. En verder excuses voor het ontstane ongemak.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Johan

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen