Klacht POSTNL: Bezorging aangetekende zending

Elsbethkuzee

Op vrijdag 31 januari verzond ik de insulinemeter van mijn dochter van Middelburg naar Valkenburg ZH. Hoewel de Jumbo, van waar ik het pakje verstuurde, me verzekerde dat het de volgende dag bezorgd zou worden, kwam het pas op dinsdag 4 februari aan het einde van de middag aan. Talloze malen hebben we gebeld en hoewel de dames van de klantenservice reuze vriendelijk waren (anders geen baantje meer denk ik) wisten ze werkelijk niks van niks. Tot 2 x toe werd gezegd dat het pakje " van de transportband was gevallen en naar een verkeerd distributiecentrum was gestuurd" . Later werd dit weer tegengesproken door een andere dame. Het distributiecentrum had geen telefoon, de medewerkers konden niet worden bereikt. Kortom, als je je pakje verstuurd moet je maar hopen en bidden dat het ooit nog aankomt. Het ging hier om een medisch hulpmiddel, Als ik had geweten dat het zo idioot lang zou duren, was ik de met zelf wel gaan brengen. Ik wil mijn geld terug en excuses! Elsbeth Kuzee

Ik wil a. mijn geld van de aangetekende zending terug en b. excuses van de verantwoordelijke persoon. De dames van de klantenservice waren vriendelijk maar konden (mochten?) werkelijk niks zelf beslissen. Het is van de gekke dat in deze tijd werknemers niet bereikbaar zijn!

Geachte mevrouw Kuzee-Minderhoud,Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden aangetekende zending met vertraging is bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Op dit moment kan ik nog niet met u meekijken wat de reden hiervan geweest kan zijn. Graag ontvang ik van u de barcode van de zending zodat ik met u mee kan kijken.Zodra ik deze van uw ontvangen heb zullen wij u zo snel mogelijk informeren.Met vriendelijke groet,Tineke
    Elsbethkuzee
    De barcode is 3SRPKS746516899.
    Sorry, foutgetypt. 3SRPKS726516899
    Geachte mevrouw Kuzee-Minderhoud, Hartelijk dank voor het doorgeven van de betreffende barcode.Ik zie dat de zending inderdaad verkeerd gesorteerd is geweest destijds, wat voor vertraging heeft gezorgd. Hoe vervelend dit ook is, zeker gezien de inhoud, de overkomstduur is een streven en geen garantie.Ik kan niet ingaan op uw verzoek tot restitutie van de verzendkosten, daar de dienst is uitgevoerd. De zending is immers afgeleverd, en het betrof geen spoedservice met een gegarandeerde overkomstduur.Uiteraard onze excuses voor de ontstane vertraging.Met vriendelijk groet,Francis
    Elsbethkuzee
    Dank u hartelijk voor uw excuses, dat is iets waarin u en uw medewerkers heel geroutineerd zijn. U zult het waarschijnlijk heel vaak moeten zeggen. Het heeft mijn probleem niet opgelost en mijn vertrouwen in uw bedrijf is tot het nulpunt gedaald, zeker omdat u totaal geen moeite doet mij tegemoet te komen. Immers, ik heb betaald voor een snelle en correcte levering en hier heeft u niet aan voldaan. U bent dus een klant kwijt, jammer. Ik hoop dit hele onverkwikkelijke gebeuren snel te vergeten.
    Geachte mevrouw Kuzee-Minderhoud,Ik vind het erg vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Mijn excuses hiervoor.Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is dan ook uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden. U heeft dus geen recht op een schadevergoeding.Mochten we in de toekomst u toch van dienst kunnen zijn, dan doen wij dat natuurlijk graag.Met vriendelijke groet,Mina
    Elsbethkuzee
    Behalve veel excuses heeft de klacht totaal niets opgeleverd.