Klacht POSTNL: Bezorging afgeraffeld en beschadig pakket aan overgehouden.

G.Wenting

PostNL geeft aan dat zij het pakket hebben bezorgd maar ons niet hebben aangetroffen. Dit is onmogelijk gezien de beveiligingscamera geen postbode hebben geregistreerd en het kantoor uitkijkt op de straat. Daarnaast was er voordurend iemand op kantoor aanwezig om te wachten op zaterdag tussen 13:00 en 16:30.. Maar helaas geen postbode, geen pakketje.

Op maandag werd de bezorging hervat en kwam het pakketje BESCHADIGD toch nog aan op kantoor tussen 10:30 en 12:00 (ze waren er om 12:00 uur) en voor de zending is NIET getekend, dat heeft de bezorger in de haast gedaan.

Niet meer betalen per afgeleverd pakket. Dit levert een slechte dienstverlening op en kost uiteindelijk klanten. Gewoon een eerlijke vergoeding en niet de zzpér afrekenen op het wel of niet bezorgen van een pakket. Ik hoop dat het management van PostNL nu eens wakker geschut wordt.. Dit kan zo niet.

Politiek.. maak wetgeving zodat OOK de ontvangende partij een claim kan leggen bij de vervoerder zoals PostNL. Vaak hebben de bedrijven hier geen tijd voor en de consument is hier weer de dupe van.

Geachte heer/mevrouw Wenting,

Hartelijke dank voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorging op uw adres niet helemaal juiste verliep. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik door het systeem gezocht, en zie dat hier ondertussen een melding van is gemaakt. De betrokken medewerkers worden hier dus op aangesproken, ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet weer gebeurt. Ook is er een melding gemaakt van de schade, ook dit wordt dus besproken. We gaan ermee aan de slag, zodat wij de dienst verlening voor u kunnen verbeteren.

Jan
    PostNL