Klacht POSTNL: Bezorging delayed

Klachtnummer
# 433558
Gebruiker
Mymy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht op een pakketje maar de bezorg status is gewijzigd naar:unknown delivery dalayed
Er zit track en tracé op maar die vind ook het pakketje niet
Wat kan ik doen want wil dat pakketje zsm

De oplossing

Duidelijkheid waarom het delayed is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket. De scans geven niet duidelijk aan wat er met de zending gaat gebeuren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending inmiddels is bezorgd in de brievenbus. Mijn excuses voor de vertraging die is ontstaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen