Klacht POSTNL: Bezorging door PostNL blijft na dozijn toezeggingen: Ronduit Dramatisch!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 296063
Gebruiker
P. Hubert
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Pakket (weer) bij de buren geleverd terwijl ik gewoon thuis was, dit keer zonder briefje in de bus te doen met als gevolg dat de buurvrouw hem zelf maar kwam brengen. Ik wist niet dat er überhaupt iets geleverd was.

Is het normaal dat een bus van PostNL met 60-80km/u, binnen bebouwde kom rijdt, notabene in een woonwijk met spelende kinderen!?

Klachten uit verleden:
-Niet aanbellen omdat er geel licht brandde, uitgaan er is niemand thuis.
-Pakketje bij buurvrouw afgeven zonder aan te bellen, ze stond toch al buiten.
-Pakketje bij buurvrouw afgeven omdat er geen auto voor de deur stond, uitgaan er is niemand thuis.

Gewenste oplossing

Snoeihard aanpakken mentaliteit bezorgers, verbeteren van de kwaliteit van bezorging. Als er veel pakketten bezorgt moeten worden neem dan meer personeel aan. Ik heb ook sterk de indruk dat personeel zo'n tergend hoge werkdruk heeft en daardoor letterlijk vliegt; met 60-80km/u door woonwijk: Krankzinnig!
Geboden oplossing
Pappen en nathouden, PostNL is niet in staat het vertrouwen van de consument te winnen en blijft ondanks toezeggingen niet zichtbaar de kwaliteit verbeteren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Hubert,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat het pakket niet op uw adres is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat het pakket bij uw buren is bezorgd in plaats van op uw adres. Dat is erg vervelend en ik begrijp uw frustratie. In de adres gegevens, welke te zien zijn in de Track&Trace van PostNL, kunt u zien dat er wordt aangegeven dat het pakket bij geen gehoor bij de buren op nummer 18 of 20 wordt bezorgd. Dit is nooit leidend maar de, in dit geval, postbezorger heeft het wel gedaan,
    mijn excuses hiervoor. Gelukkig heeft u het pakket wel netjes kunnen ontvangen.
    Voor het feit dat u geen kennisgeving heeft gekregen registreer ik graag een klacht voor u.
    Hiervoor ontvang ik gaarne uw e-mailadres voor de volledigheid van uw gegevens.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    P. Hubert
    Datum
    Hallo Nathan,

    Ik ben al bijna een jaar bezig met klachten en meldingen bij PostNL om de bezorging op normaal niveau te krijgen. Er is in mijn ogen structureel en fundamenteel wat mis bij PostNL wat resulteert in dat verbetering niet doorbreekt.

    Waarom kan een DHL, UPS, FedEX, GLS en DPD wel gewoon aanbellen, pakket bezorgen zonder enige problemen? Met deze vervoerders heb ik tot op heden geen fratsen ervaren en PostNL blijft maar aanmodderen. Ondanks de vele toezeggingen is de bezorging tot op heden niet verbeterd.

    Voor mij rest niets anders dan PostNL voor als mogelijk te vermijden, mijn toeleveranciers te verzoeken andere vervoerder in de hand te nemen want dit is, en blijft in mijn ogen een gebed zonder einde.

    P. Hubert

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen