Klacht POSTNL: Bezorging door PostNL is ver beneden elk acceptabel peil.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384391
Gebruiker
J. Smit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Oogst van een week: 3 verkeerd bezorgde poststukken en een ansichtkaart van mijn dochter, midden op straat gevonden.

De oplossing

Het is PostNL te prijzen dat ze ook de analfabete medemens een kans geven, maar laat deze mensen dan plaats nemen in de directie.Misschien dat het dan nog wat wordt met PostNL. De normale klachten procedure van PostNL is zinloos, er komt geen enkele reactie. Bij de vraag of er contact met mij mocht worden opgenomen heb ik aangegeven dat die vraag zinloos is, aangezien dit toch niet gebeurt. Dat klopte. Zeer arrogante organisatie die lak heeft aan zijn klanten.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Was de post bezorgd door PostNL? Onze post is te herkennen aan een PostNL postzegel, een stempel met de vermelding 'PostNL' en een oranje streepjescode.
    - Op welke datum heeft u post ontvangen die niet voor u bestemd was?
    - Voor welk adres waren deze poststukken bestemd?
    - Op welke datum heeft u de kaart voor uw dochter gevonden op straat?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Onze bezorgers zijn verplicht om post te bezorgen op het op het poststuk aangegeven adres. Mijn excuses dat dit in dit geval niet is gebeurd. Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger zodat dit besproken wordt om herhaling te voorkomen. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen terugkoppeling.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de post inmiddels op het juiste adres heeft bezorgd. Hartelijk dank voor uw behulpzaamheid.

    U geeft aan dat u eerder contact met ons heeft opgenomen, maar daar geen reactie op heeft gekregen. De reden hiervoor is bij mij onbekend. Ik raad u aan om voortaan contact op te nemen via deze directe link: https://www.postnl.nl/klantenservice/contact/

    De reden waarom wij vragen of de post daadwerkelijk door PostNL bezorgd moest worden, is omdat er nog steeds erg veel mensen denken dat wij het enige postbedrijf zijn. Om onterechte klachten te voorkomen, vragen wij daarom altijd of onze kenmerken op de envelop stond.

    Helaas kan ik niet voorkomen dat het tarief van de Postzegels verlaagd wordt. Voorafgaand aan dit besluit hebben we goed gekeken naar de belangen van al onze klanten en stakeholders. Het gematigd verhogen van de postzegelprijs is nodig om de post voor iedereen in Nederland betrouwbaar, bereikbaar en betaalbaar te houden. De gevolgen van het jaarlijks lagere postvolume vangen we daarnaast grotendeels op met kostenbesparingen. Op deze manier blijven we de juiste partner voor onze klanten, een sociale werkgever en een financieel gezond bedrijf.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing geboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?