Klacht POSTNL: Bezorging duurt veel te lang

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335857
Gebruiker
Saskia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje al 4 dagen onderweg. Ik ben gewoon thuis en krijg een pushbericht via app dat chauffeur niemand aantrof. Onmogelijk wij waren er gewoon.

De oplossing

Bezorg kosten vergoed krijgen. Pakje is te laat binnen en was een cadeau voor iemand.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet is aangebeld terwijl u wel aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt dat u tevens contact heeft gehad met de klantenservice. De medewerker heeft uw klacht geregistreerd om herhaling te voorkomen. U ontvangt hierop geen reactie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Saskia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Moet het maar zelf regelen. Chauffeur heeft toegegeven niet aangebeld te hebben en dat tot 2 keer toe!!! Hij zou excuses komen aanbieden volgens klantenservice ook dat is niet gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen