Klacht POSTNL: Bezorging duurt veel te lang

Saskia

Pakje al 4 dagen onderweg. Ik ben gewoon thuis en krijg een pushbericht via app dat chauffeur niemand aantrof. Onmogelijk wij waren er gewoon.

Bezorg kosten vergoed krijgen. Pakje is te laat binnen en was een cadeau voor iemand.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er niet is aangebeld terwijl u wel aanwezig was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt dat u tevens contact heeft gehad met de klantenservice. De medewerker heeft uw klacht geregistreerd om herhaling te voorkomen. U ontvangt hierop geen reactie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Saskia
Geen oplossing. Moet het maar zelf regelen. Chauffeur heeft toegegeven niet aangebeld te hebben en dat tot 2 keer toe!!! Hij zou excuses komen aanbieden volgens klantenservice ook dat is niet gebeurd.