Klacht POSTNL: Bezorging en klantinformatie waardeloos

hegejemano

Mijn pakket uit Amerika ligt sinds donderdag 20 sep departed in Amsterdam.
Verder niet trackbaar.
Vorige week een pakket gehad was ook in Nederland niet traceerbaar.
Na bellen blijkt dat hun mij een Nederlands track nummer moeten geven.
Ik moest hem ophalen bij een afhaalcentrum maar daarvoor moest ik zelf bellen met post nl.
Ik hou mijn hart vast al het steeds zo gaat met pakketten uur het buitenland.
Wat mij betreft mag de overheid ingrijpen en post nl laten verdwijnen want zo omgaan met dure aankopen van klanten dat kan niet meer anno 2018.
Graag hoop ik dat er een aanzienlijke verbetering komt ten aanzien van de klanten.
Post NL dit kan zo niet langer meer.
Het is toch raar dat ik als klant steeds achter een pakket aan moet gaan ik betaal verdorie er toch voor om een pakket aan te krijgen zonder daar zelf steeds achteraan te moeten gaan?????

CF029871777US Opzoeken informeren en zorgen dat die bij de klant aankomt.
Dat is het werk waar jullie voor betaald krijgen.

Geachte heer, mevrouw Modderkolk,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u erg ontevreden bent over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat uw zending op 26 september bij onze afdeling inklaringen is binnen gekomen en diezelfde datum is vrijgegeven. Vervolgens is het pakket op 28 september afgeleverd bij de afhaallocatie en volgens mijn informatie heeft u het pakket al af kunnen halen. Pakketten uit het buitenland waarbij inklaringskosten zijn berekend, zoals uw zending, gaan rechtstreeks naar het afhaalkantoor. Dit is de reden dat het pakket niet op uw adres is aangeboden. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft. Voor toekomstige zendingen uit het buitenland kunt u zelf de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend is verschijnt meer informatie in beeld. Ik hoop uiteraard dat de bezorging van toekomstige zendingen soepeler zal verlopen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl