Opgelost door POSTNL: Bezorging is 2x bevestigd en 2x niet gebeurd. Men weet niet waar men aan toe is.

sad Opgelost
Ducati998

Brievenbus pakket zou volgens info PostNL sdinsdag 18/6 tussen 8:00 en 18:00 bezorgd worden. Niet dus !!!! Om 21:00 status verandering, naar bezorging op 19/6 tussen 8:00 en 18:00.

Nu: 19/6 19:00, ......NIETS !!!!!!
Weer niets ontvangen !!! Vanavond weer een update dat t een dag later wordt ???!!!
Hoe lang gaat PostNL dit gez..k volhouden ?!!!!!

Wordt tijd dat er een algehele "ban"komt op de "services" van PostNL. Maar dat zaL de tijd wel in orde maken, mensen raken zwaar,zwaar gefrustreerd van dit bedrijf.

Zorgen dat mijn post ASAP geleverd wordt, en zonder loze toezeggingen op de track & trace pagina.
Een dag later is pakketje afgegeven bij buren. Tussentijds is geen update geweest van track & trace. (Men sist niet waar t pakket was). “Het kon wel eens max 5 dgn gaan duren”. Ofwel: PostNL weet vaak niet waar ze mee bezig zijn. Het is opgelost, maar volgende keer andere provider

Geachte heer,mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u dit als zeer vervelend heeft ervaren. Ik wil u heir, namens PostNL, mijn oprechte excuses voor aanbieden. Dit pakket is bezorgd door de postbezorger, hierdoor is onze Track&trace niet altijd helemaal up to date. Het is echter fijn om te zien dat uw zending op 20 juni is bezorgd. Ik wens u veel plezier van uw pakket.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of
    klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.