Klacht POSTNL: Bezorging is kut in postcode gebied 3114nb

Max3114

Mij klacht is dat ik soms dagen geen post krijgt en er nu spullen retour gestuurd worden die ik besteld heb omdat ik ze niet op tijd heb opgehaald bij het postkantoor
Dit is de schuld van de bezorgers want ja jullie hebben geen personeel en de cliënten worden daar de dupe van
Bedankt he postnl dat mij pakket nu retour is gegaab

Dat er gewoon bezorgd word elke dag dat ze lopen en niet dat ik 3 dagen op. Mij post moet wachten

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het te laat ontvangen van het afhaalbericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij goed voorstellen dat het enorm zuur is dat uw pakket teruggezonden is. Dit is overigens niet de fout van de pakketbezorger. Het afhaalbericht wordt doorgaans de werkdag na aankomst van het pakketje op de afhaallocatie, naar u toegezonden per post. Dat dit te laat is gebeurd betreur ik. Daarom heb ik hier direct een melding van gemaakt om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Max3114
Dat ik kan bellen als ik klacht heb dat had ik ook al 3 keer gedaan Maar als twee keer de telefoon beer gegooid word tijdens het gesprek dan zet ik de klacht gewoon op de forum