Klacht POSTNL: Bezorging is uitgesteld GEEN REDEN

Klachtnummer
# 303489
Gebruiker
Jan6937
Datum
1 reactie

Details

Klacht

10 mei 2018 voor 20:00 uur een pakketje besteld, dus zou de volgende dag binnen zijn, kon door de brievenbus trouwens.. i.v.m. Hemelvaart dag reden er geen bezorgers. Vandaag 12 mei 2018 stond er op de POSTNL app dat hij tussen 13:45 en 15:15 zou komen. Uren later stond er ineens dat hij onderweg was, wat helaas niet mocht baten. Na mijn werk kreeg ik het bericht dat hij is opgeschoven naar volgende week maandag.. 14 mei 2018. Persoonlijk heb ik er niet echt problemen mee, afgezien ik een beetje teleurgesteld ben in jullie service..

Gewenste oplossing

Graag een reden geven wanneer deze melding komt (Bezorging is uitgesteld) in plaats van het daarbij laten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verstag,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat er vertraging is ontstaan bij de betreffende zending. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zou u als reactie op dit bericht de 3S-code van de betreffende zending mee willen sturen? Met behulp van deze code kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Heeft u de betreffende zending inmiddels al in ontvangst kunnen nemen?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen