Klacht POSTNL: Bezorging is uitgesteld GEEN REDEN
Details
Klacht
10 mei 2018 voor 20:00 uur een pakketje besteld, dus zou de volgende dag binnen zijn, kon door de brievenbus trouwens.. i.v.m. Hemelvaart dag reden er geen bezorgers. Vandaag 12 mei 2018 stond er op de POSTNL app dat hij tussen 13:45 en 15:15 zou komen. Uren later stond er ineens dat hij onderweg was, wat helaas niet mocht baten. Na mijn werk kreeg ik het bericht dat hij is opgeschoven naar volgende week maandag.. 14 mei 2018. Persoonlijk heb ik er niet echt problemen mee, afgezien ik een beetje teleurgesteld ben in jullie service..Gewenste oplossing
Graag een reden geven wanneer deze melding komt (Bezorging is uitgesteld) in plaats van het daarbij laten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.