Klacht POSTNL: Bezorging koelkast van Otto.

Krijkamp

Na 2 beloofde telefonische afspraken wacht ik al 2 dagen op de koelkast.
De slogan "het bezorgen van morgen" wordt wel letterlijk genomen, ik hoor iedere keer het wordt morgen (30-04-2015).
De laatste reden van vandaag ( 01-05-2015) was dat de auto vol zat, dus het bezorgen maar weer morgen. Wat een koninklijke service, ik schaam mij dood als ex-chauffeur pakketdienst bij TNT-post. Hoefden wij vroeger niet te flikken, moest je dezelfde dag alsnog een extra rit doen. Maar ik denk dat mijn feest niet genoeg gekoeld wordt, dankzij het bezorgen van morgen. Inmiddels 4x gebeld met het callcenter, 2 uur belkosten wie betaald mij dat terug. Ik hoop op de levering zaterdag 02-05-2015.
Ik heb deze klacht ook voorgelegd bij 09000990, zij gaan het hiermee hogerop proberen.

Terug betaling van 2uur belkosten, de huur van een koelkast 40 euro.

Geachte heer, mevrouw Krijkamp,Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Ik kan me uw frustratie erg goed voorstellen! Ik zie dat de klacht telefonisch is doorgegeven. Mijn collega heeft de klacht uitgebreid omschreven en doorgezet naar onze collega's van Extra@Home. (Wij zijn officieel de klantenservice voor PostNL Pakketten en Briefpost). Het is dan ook streng met deze bezorger besproken. Het zal hierdoor niet weer moeten gebeuren. Helaas moet ik u vertellen dat we de belkosten en de huur van de koelkast niet kunnen vergoeden. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is namelijk uitgesloten in de Algemene Voorwaarden van PostNL.
    In de toekomst kunt u overwegen om onze klantenservice kosteloos te benaderen via één van onze andere kanalen, zoals onze website. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemak die u heeft ondervonden.Met vriendelijke groet,
    An
    Klantenservice PostNL