Klacht POSTNL: Bezorging laat zich wachten, tevens klantenservice contact ook.

Klachtnummer
# 370863
Gebruiker
Polarpus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen week een medisch hulpmiddel laten bestellen, echter nog steeds niet binnen gekregen. Diverse malen meldingen over twitter gedaan, maar nog steeds geen reactie.
Ondertussen staat er nog steeds in de app 'bezorger onderweg'

De oplossing

Passende oplossing en dat het pakket vóór donderdag (13-6-2019 18:00 uur) geleverd is aan het huis adres of afhaalpunt om de hoek.
Barcode: 3SDLFD5084213 & 3SDLFD5068237

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat u hier zorgen over maakt, vooral omdat het een medische zending betreft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In de Track & Trace zie ik dat wij de pakketten op 11 juni hebben ontvangen, en 12 juni in de avond hebben afgeleverd. Zie: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SDLFD5084213/NL/5703CG Wij hebben geen invloed op hoe lang het duurt, voordat de afzender het pakket bij ons aanlevert.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice