Klacht POSTNL: Bezorging laat zich wachten, tevens klantenservice contact ook.

Polarpus

Afgelopen week een medisch hulpmiddel laten bestellen, echter nog steeds niet binnen gekregen. Diverse malen meldingen over twitter gedaan, maar nog steeds geen reactie.
Ondertussen staat er nog steeds in de app 'bezorger onderweg'

Passende oplossing en dat het pakket vóór donderdag (13-6-2019 18:00 uur) geleverd is aan het huis adres of afhaalpunt om de hoek.
Barcode: 3SDLFD5084213 & 3SDLFD5068237

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat u hier zorgen over maakt, vooral omdat het een medische zending betreft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de Track & Trace zie ik dat wij de pakketten op 11 juni hebben ontvangen, en 12 juni in de avond hebben afgeleverd. Zie: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SDLFD5084213/NL/5703CG Wij hebben geen invloed op hoe lang het duurt, voordat de afzender het pakket bij ons aanlevert.