Klacht POSTNL: Bezorging lukte niet? Ik was gewoon thuis, niemand aan de bel geweest!!

Klachtpostnl

Krijg melding bezorging lukte niet, zending gaat naar postNL punt.
Ik ben verdorie speciaal thuis gebleven voor deze zending!!

Zorgen dat mijn pakket bezorgd wordt!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De chauffeur heeft ten onrechte aangegeven dat de bezorging niet is gelukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur uw pakket niet op uw adres heeft aangeboden. Dat had wel gemoeten. Om ervoor te zorgen dat dit niet weer voorkomt geef ik uw melding graag door aan de leidinggevende van de verantwoordelijke chauffeur.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of er een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus is gedaan.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren