Klacht POSTNL: Bezorging lukte niet? Ik was gewoon thuis, niemand aan de bel geweest!!

Klachtnummer
# 447079
Gebruiker
Klachtpostnl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg melding bezorging lukte niet, zending gaat naar postNL punt.
Ik ben verdorie speciaal thuis gebleven voor deze zending!!

De oplossing

Zorgen dat mijn pakket bezorgd wordt!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De chauffeur heeft ten onrechte aangegeven dat de bezorging niet is gelukt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur uw pakket niet op uw adres heeft aangeboden. Dat had wel gemoeten. Om ervoor te zorgen dat dit niet weer voorkomt geef ik uw melding graag door aan de leidinggevende van de verantwoordelijke chauffeur.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - of er een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus is gedaan.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?