Klacht POSTNL: Bezorging mislukt, geen andere mogelijkheden.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 400624
Gebruiker
CMBK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger gemist, normaal krijg je dan de mogelijkheid om tot 22.00 uur een andere bezorgtijd/ plaats te kiezen, dit wordt ook in de postnl app aangeven. Echter hebben ze blijkbaar het beleid aangepast en kan dit niet meer. Enkel de volgende dag na 15.00 afhalen bij een afhaalpunt. Enorm lastig voor mensen die slecht ter been zijn of geen mogelijkheid hebben naar een afhaalpunt toe te kunnen. Verwarrend dat dit online en in de app wel nog als mogelijkheid wordt aangegeven.

De oplossing

Ik had graag een bezorging op een later moment / plaats als mogelijkheid gewild zoals wordt aangegeven in de app en op de site. Ofwel het kunnen afhalen dezelfde dag.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

    Ik begrijp dat u de situatie verwarrend is. Wanneer u niet thuis bent tijdens de bezorging gaat de zending naar uw buren of de afhaallocatie. De bezorger mag er voor kiezen om de zending weer mee te nemen en af te leveren op een afhaalpunt. De bezorger komt één keer bij u langs, indien deze er voor kiest om het pakket mee te nemen en op een PostNL locatie te leveren; blijft deze hier 7 dagen voor u liggen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CMBK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?