Klacht POSTNL: Bezorging mislukt, geen andere mogelijkheden.

sad Niet opgelost
CMBK

Bezorger gemist, normaal krijg je dan de mogelijkheid om tot 22.00 uur een andere bezorgtijd/ plaats te kiezen, dit wordt ook in de postnl app aangeven. Echter hebben ze blijkbaar het beleid aangepast en kan dit niet meer. Enkel de volgende dag na 15.00 afhalen bij een afhaalpunt. Enorm lastig voor mensen die slecht ter been zijn of geen mogelijkheid hebben naar een afhaalpunt toe te kunnen. Verwarrend dat dit online en in de app wel nog als mogelijkheid wordt aangegeven.

Ik had graag een bezorging op een later moment / plaats als mogelijkheid gewild zoals wordt aangegeven in de app en op de site. Ofwel het kunnen afhalen dezelfde dag.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

Ik begrijp dat u de situatie verwarrend is. Wanneer u niet thuis bent tijdens de bezorging gaat de zending naar uw buren of de afhaallocatie. De bezorger mag er voor kiezen om de zending weer mee te nemen en af te leveren op een afhaalpunt. De bezorger komt één keer bij u langs, indien deze er voor kiest om het pakket mee te nemen en op een PostNL locatie te leveren; blijft deze hier 7 dagen voor u liggen.

CMBK

Ook een klacht indienen over ?