Opgelost door POSTNL: Bezorging mislukt?

content Opgelost
AH

Beste postnl, via aliexpress een pakket besteld waarvan de status op dit moment staat op "bezorging mislukt" bestelnummer is LX641687214NL.

Zouden jullie kunnen nazien waar dit mis gaat?

Graag info en pakket bezorgen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket vanuit het buitenland. Ik kan me voorstellen dat u graag uw zending wilt ontvangen en wil u hier graag verder over informeren.

Volgens mijn informatie is uw zending gekoppeld aan code 3SINOT7255650. U zending ligt momenteel op de afhaallocatie. Via onze site of app kunt u nakijken bij welke locatie het precies ligt. Afhalen kan met een geldig ID-bewijs en de 3S-code.

Op 21 maart zou de bezorger ook bij u langs zijn geweest. Heeft u daar destijds ook een briefje van ontvangen? Zo niet, dan zou ik daar graag nog even een klacht over aan willen maken zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken.

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

AH