Opgelost door POSTNL: Bezorging mislukt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 389670
Gebruiker
Haso
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket bestelt via aliexpres en nu staat het bezorging mislukt LB084276943SG

De oplossing

Uit zullen zukken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de levering van uw pakket mislukt is. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u het pakket op 13 september ontvangen.

    Zodra een in Nederland is aangekomen en bij ons verwerkt is, dan kunt u het pakket, samen met de Internationale Track & Trace code, volgen via: www.internationalparceltracking.com/.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Haso
Datum
Uiteindelijke oplossing Bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
happy