Klacht POSTNL: Bezorging mislukt

Klachtnummer
# 369313
Gebruiker
Gerrit1981
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakket besteld van AliExpress welke is ingeklaard door de douane. Maar nu geeft de alie app aan bezorging mislukt terwijl er de heledag iemand thuis was en geen gemist briefje in de brievenbus ligt. Gaat om code : LB067635867SG

De oplossing

Uiteraard om mijn pakket alsnog te ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat de zending naar een afhaallocatie is gebracht en u inmiddels de zending heeft kunnen ophalen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen