Klacht POSTNL: Bezorging niet gelukt????

Ik

Ik zou vandaag een pakket ontvangen, in post nl app stond elke keer de update, plots 6 minuten voor ontvangst wordt de melding post onderweg veranderd naar bezorging lukte niet. Dit terwijl ik gewoon thuis voor in de tuin aan het werk was? Geen busje van post nl geweest.

Daar blijf je dan de halve zondag voor thuis zitten, echt schandalig.

Excuses aanbieden voor mijn verloren zondagmiddag

Uiteraard is het niet fijn als u een gemist melding ontvangt, terwijl u gewoon thuis zit te wachten op de zending. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres

Ik
    Mail adres is 68loek@gmail.com

Wel raar dat jullie wel reageren op bovenstaand bericht via bovenstaande mailadres op de klacht, en vervolgens geen mail adres hebben????

Bedankt voor uw bericht met de aanvullende informatie. Mijn excuses dat de chauffeur dit pakket niet bij u heeft aangeboden en tevens geen briefje heeft achtergelaten. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb hierover een klacht voor u aangemaakt. U zal hier verder geen reactie over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur en passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig weer correct te laten verlopen.

Omdat dit geen website van ons is, hebben wij alleen inzage in de privé informatie die u heeft ingevuld. Het e-mail adres is voor ons niet zichtbaar. ik zie overigens dat u uw e-mail adres niet via een privé bericht heeft verzonden. Wellicht is het verstandig om dit nog te verwijderen.