Klacht POSTNL: Bezorging niet geslaagd

Sophie

Ik ben thuis en ik kreeg gisteren mails dat ik vandaag tussen 09:10 en 11:00 mijn pakket zou ontvangen. Nu kreeg ik om 10:00 ineens een mail dat de bezorging poging niet is geslaagd. Dat jullie mijn pakket vandaag niet kunnen bezorgen en vrijdag pas weer langs komen.

Ik begrijp niet wat er is gebeurd en waarom jullie vrijdag pas weer komen?

Ik wil eigenlijk vandaag mijn pakket. En weten waarom de afleverdatum ineens is gewijzigd zonder verdere uitleg.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat u een e-mail kreeg dat de bezorgpoging niet geslaagd was, terwijl u gewoon thuis was en er geen bezorgpoging is gedaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de Track & Trace informatie is het pakket op 20 mei om 09:50 uur bij u aangeboden. Ik begrijp dat dit niet klopt, mijn excuses hiervoor. Het is in zo’n situatie spijtig genoeg niet mogelijk het pakket alsnog dezelfde dag in ontvangst te nemen. In verband met Hemelvaart is het pakket niet gisteren maar vandaag weer meegegaan in de bezorging en volgens mijn informatie heeft u de zending vandaag in ontvangst kunnen nemen.

Ik wil graag een melding maken om de verantwoordelijke bezorger aan te spreken op de gang van zaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Is er een briefje in uw brievenbus achtergelaten?

- Kunt u bevestigen dat de bel goed werkt?

- Wat is uw e-mailadres?