Klacht POSTNL: Bezorging op een verkeerd adres

Klachtnummer
# 47009
Gebruiker
Remco
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nou ja, als ik zo op deze site de berichten doorloop die ik dat PostNL zomaar een dotje doet in alle onderdelen van het bedrijf.
Vandaag voor de 3e keer in 2 weken post van de buren in mijn brievenbus gehad, een aantal maanden geleden is 2 keer alle post van onze straat zomaar bij een willekeurig adres in de bus gedaan, mijn creditcard lag dus gewoon vrolijk bij een ander... Nu heb ik hier rekeningafschriften van mijn buren liggen waardoor ik zomaar kan zien wat ze te besteden hebben...
Al 3 keer een klacht in gediend met het verzoek of we weer normale postbezorgers konden krijgen in plaats van de sociale werkplaats rond te laten lopen met mijn vertrouwelijke post. Echter is de bezorging nog steeds niet correct. Dezelfde bezorgers lopen nog steeds rond hier. PostNL neemt klachten dus ook niet serieus.
Dat is de reden waarom ik nu alle bedrijven die vertrouwelijke en/of belangrijke post naar mij versturen het verzoek heb neergelegd om dit in geen geval meer door PostNL te bezorgen.

De oplossing

Normale postbezorgers die wel een adres kunnen lezen en niet de hand boven het hoofd gehouden wordt ondanks werkweigering.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Trijp,Uit uw bericht begrijp ik dat het niet goed gaat met de bezorging in de buurt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daar bied ik u dan ook mijn excuses voor aan.Wanneer ik uw gegevens erbij pak, zie ik dat mijn collega op 15 januari jl. een klacht heeft uitgezet richting de postvestiging die verantwoordelijk is voor de bezorging van uw post, alwaar dit probleem besproken zal worden met het uitdrukkelijke verzoek om vooraf te bellen wanneer ze een afspraak met u willen maken.Ik ga er vanuit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Remco
    Datum
    Er zijn tot 2 keer toe mensen aan de deur geweest zonder te bellen... Zelfs de klachtenafdeling werkt niet zoals het hoort... Krijg zelfs te horen dat na 17u niet mogelijk is(terwijl de telefoniste aangaf dat dat geen probleem was) omdat men dan niet meer werkt... Met andere woorden zoekt u het maak uit met uw rekeningafschriften van een ander.
    Het webteam is er ook al mee bezig echter schiet men hier ook niets mee op.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Trijp,Het gaat om de verkeerd bezorgde en nog niet opgehaalde post. Zoals wij telefonisch hebben besproken, informeer ik u ook nog op deze manier.Uw klacht is nog in behandeling bij de desbetreffende afdeling. Ik heb voor u een extra notitie toegevoegd dat ze zo snel mogelijk contact met u opnemen, om de foutief bezorgde post bij u op te halen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Ivonne Gerlsma
    PostNL Klantenservice