Klacht POSTNL: bezorging op tijd en dag

Klachtnummer
# 146167
Gebruiker
E. van der Want
Datum
1 reactie

Details

De klacht

te ontvangen 1 pakket , wordt bezorgd is te volgen met barcode track.
31 december tussen 12 uur en half 4 , heel de dag de track gevolgd tot half 4
nog niemand kijk ik op de track in eens veranderd naar 2 januari.
zo snel veranderd en ik maar wachten deze dag
contact gezocht met klanten service , oja zegt de persoon jos ik zie het
verkeerd gegaan met sorteren .....helaas kan ik niets meer doen.
ga je op Facebook kijken zijn er meerdere klachten over dit onderwerp
nou post nl , ga jullie schamen wat een bagger service

De oplossing

zal wachten worden , service is barslecht

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Want,

    Het is zeker jammer dat uw zending vertraging heeft gehad. Mijn excuses hiervoor.

    Het kan helaas voorkomen dat een pakket vertraging oploopt in het sorteercentrum. Volgens mijn gegevens is uw zending op 2 januari bij u aangeboden. Mocht het zo zijn dat u de zending niet heeft ontvangen, laat het ons dan weten.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen