Klacht POSTNL: Bezorging op verkeerde tijd.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 347727
Gebruiker
M.C.E. Legdeur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Houden zich niet aan hun Eigen genoemde tijden en ook niet met track en trace.
Gevolg dat ik weer een middag moet vrij houden.
De optie om de bezorger te bellen bestaat ook niet.
Super balen.

De oplossing

Dat ze op de genoemde tijd in track &trace aan de deur komen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorgtijden van uw pakket. De bezorger zou niet langs zijn geweest binnen het gestelde tijdvak. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Het spijt mij dat wij de verwachting niet hebben waargemaakt. Volgens mijn informatie heeft u de zending inmiddels ontvangen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.C.E. Legdeur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben bang dat het de volgende keer weer mis gaat met de aangegeven tijden in track & trace: de bezorger heeft aangegeven dat Post.nl de route anders inplant dan hij aan de baas heeft doorgegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen