Klacht POSTNL: Bezorging op verkeerde tijd.

happy Niet opgelost
M.C.E. Legdeur

Houden zich niet aan hun Eigen genoemde tijden en ook niet met track en trace.
Gevolg dat ik weer een middag moet vrij houden.
De optie om de bezorger te bellen bestaat ook niet.
Super balen.

Dat ze op de genoemde tijd in track &trace aan de deur komen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorgtijden van uw pakket. De bezorger zou niet langs zijn geweest binnen het gestelde tijdvak. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Het spijt mij dat wij de verwachting niet hebben waargemaakt. Volgens mijn informatie heeft u de zending inmiddels ontvangen.

M.C.E. Legdeur
Ik ben bang dat het de volgende keer weer mis gaat met de aangegeven tijden in track & trace: de bezorger heeft aangegeven dat Post.nl de route anders inplant dan hij aan de baas heeft doorgegeven.