Klacht POSTNL: Bezorging opeens dag later

Klachtnummer
# 151515
Gebruiker
Doctor Who
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kreeg gisteren om 19:25 bericht van de webshop dat mijn pakket is verzonden. Met de track and tracé code zag ik dat het pakket vandaag zaterdag 30 januari geleverd zou worden volgens mij tussen 12:30 en 14:30. Ik kijk net nog eens op de postnl app en nu komt mijn pakket opeens maandag pas binnen.

Gewenste oplossing

Het liefst dat mijn pakket vandaag nog bezorgd gaat worden.
Graag weten waarom het zomaar zonder excuus een dag in dit geval pas maandag bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Zwol,

    Ik heb even naar de gegevens van uw zending gekeken en hier uit concludeer ik dat de zending niet tijdig door Mediamarkt bij ons is aangeleverd. Hierdoor werd uw zending pas op 1-2 aangeboden.

    De statusbalk op de website geeft de actuele status van de zending weer. Zodra het 3de bolletje oranje is gekleurd, in combinatie met de melding "bezorger is onderweg", is het aangegeven tijdvak pas actief. Sorry voor de verwarring.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Bart
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen