Klacht POSTNL: bezorging paketpost

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 63216
Gebruiker
Hans de Haan
Datum
4 reacties

Details

Klacht

op donderdag is mijn pakkedt verstuurd vanuit nederland, vrijdag zegt de website pakket wordt tussen 09.30 en 21.30 afgeleverd. vrijdag niets geleverd gekregen, zaterdag nieuwe kans, op de website staat levering tussen 09.30 en 11.30 uur. om 11.20 melding op de website "niet gelukt" volgende levering dinsdag tussen 09.30 en 21.30 uur.
heb de postwagen al diverse keren voorbij zien rijden maar nog geen pakket.
krijg je een mail van de postnl, Ik vind het erg vervelend dat er niet is aangebeld, terwijl u wel thuis was. Mijn excuses hiervoor.
hoe simpel is het om van een klacht af te komen.

Gewenste oplossing

leveren op tijd, daar betaal je toch voor en geen excuus op papier maar genoegdoening
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer de Haan,Ik begrijp dat u niet op excuses zit te wachten, maar het is wel zo fatsoenlijk dat wij die maken in geval van een fout. Daarnaast zal uw klacht wel degelijk worden besproken met de betreffende chauffeur, er vanuit gaande dat hierna de bezorging verloopt volgens de procedures.Hopelijk heeft u de zending inmiddels in uw bezit.Met vriendelijke groet,Francis
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Hans de Haan
    Datum
    blijf het een erg goedkope manier vinden om klachten af te handelen, heb 2 paketten uit duitsland laten komen welke gewoon terug zijn gestuurd door post.nl, geen communicatie over mogelijk omdat post.nl niet wil communiceren met de ontvanger, die het wel heeft betaald, maar alleen met de zender wordt gemeld wat er aan mankeerde??. nu weer een pakketje wat vanuit nederland wordt verzonden op donderdag en pas op dinsdagavond 17.45 uur wordt bezorgd. kost toch veel geld!!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer de Haan, Ik snap dat het erg frustrerend is dat uw pakketten zijn terug gestuurd. De reden van het terugsturen staat op het pakket. Deze wordt helaas niet gecommuniceerd met de geadresseerde. Dit komt omdat het wordt aangegeven in mijnpakket. Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Hans de Haan
    Datum
    geen zin om nog meer aandacht aan zo'n slecht bedrijf te spanderen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen