Klacht POSTNL: bezorging paketpost
Details
Klacht
op donderdag is mijn pakkedt verstuurd vanuit nederland, vrijdag zegt de website pakket wordt tussen 09.30 en 21.30 afgeleverd. vrijdag niets geleverd gekregen, zaterdag nieuwe kans, op de website staat levering tussen 09.30 en 11.30 uur. om 11.20 melding op de website "niet gelukt" volgende levering dinsdag tussen 09.30 en 21.30 uur.heb de postwagen al diverse keren voorbij zien rijden maar nog geen pakket.
krijg je een mail van de postnl, Ik vind het erg vervelend dat er niet is aangebeld, terwijl u wel thuis was. Mijn excuses hiervoor.
hoe simpel is het om van een klacht af te komen.
Gewenste oplossing
leveren op tijd, daar betaal je toch voor en geen excuus op papier maar genoegdoening- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.