Klacht POSTNL: Bezorging pakket op ander afhaalpunt

Afhaallocatie#391

Pakket is op ander afhaalpunt bezorgd met beperkte openingstijden. Bij het opgegeven afhaalpunt wordt medegedeeld dat PostNL nalaat hun winkel als afhaalpunt te verwijderen uit de lijst.

Zorgen dat ze me vooraf mededelen als het pakket niet op de opgegeven locatie kan worden bezorgd en mij de keuze bieden zelf een ander afhaalpunt te kiezen

Ik vind het erg spijtig te lezen dat u tevergeefs naar het PostNL-punt bent geweest om uw zending op te halen. Namens PostNL excuses, natuurlijk is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent. Bij elk adres hoort een vaste afhaal-locatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen en omdat dit gekoppeld is aan het bezorgadres, kan dit niet gewijzigd worden. Wel kunt u in de toekomst bij het doen van een bestelling in een webshop, een locatie naar keuze selecteren als de afzender deze optie online aanbiedt.

Afhaallocatie#391
Geen oplossing