Klacht POSTNL: Bezorging pakket op ander afhaalpunt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 543044
Gebruiker
Afhaallocatie#391
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is op ander afhaalpunt bezorgd met beperkte openingstijden. Bij het opgegeven afhaalpunt wordt medegedeeld dat PostNL nalaat hun winkel als afhaalpunt te verwijderen uit de lijst.

De oplossing

Zorgen dat ze me vooraf mededelen als het pakket niet op de opgegeven locatie kan worden bezorgd en mij de keuze bieden zelf een ander afhaalpunt te kiezen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het erg spijtig te lezen dat u tevergeefs naar het PostNL-punt bent geweest om uw zending op te halen. Namens PostNL excuses, natuurlijk is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent. Bij elk adres hoort een vaste afhaal-locatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen en omdat dit gekoppeld is aan het bezorgadres, kan dit niet gewijzigd worden. Wel kunt u in de toekomst bij het doen van een bestelling in een webshop, een locatie naar keuze selecteren als de afzender deze optie online aanbiedt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Afhaallocatie#391
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen