Klacht POSTNL: Bezorging pakket standaard naar afhaalpunt zonder aanbellen of bericht in brievenbus

Klachtnummer
# 348680
Gebruiker
Gebruiker1543066345
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds paar maanden gaat bezorging steeds standaard maar afhaalpunt terwijl ik op het geplande bezorgmoment gewoon thuis ben. Niemand belt aan Geen bericht in de brievenbus. Alleen bericht in de app dat ze me gemist hebben Doordat dit al vaker is gebeurd vertrouw ik er niet meer op dat er daadwerkelijk een poging wordt ondernomen.het pakket af te leveren Het lijkt op standaard beleid van post nl Zeer ergelijk!

De oplossing

Open zijn hierover t.o.v. verzender zodat zecandwr bedrijf kunnen kiezen dat zich wel aan afspraken houdt
En natuurlijk dit niet de doen!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Bezorgers moeten natuurlijk wel aanbellen voor een pakket als gemist gemarkeerd wordt. Omdat dit bij u niet is gedaan kan ik hier namens u een klacht over registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * uw e-mailadres.
    * Heeft u ook een gemist briefje ontvangen?
    * Heeft u een werkende bel?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Gebruiker1543066345
    Datum
    Mijn bel werkt! En mijn emailadres ingesprekmet.gv@gmail.com heeft u al anders had ik deze email niet ontvangen Ik had in de klacht al aangegeven dat ik geen gemist briefje heb ontvangen Eerder heb ik exact 't zelfde al 2x eerder meegemaakt alleen niet gemeld Ik ben er vrij zeker van dat er ook toen geen poging is gedaan Als de bel het niet zou doen kan ik als ik thuis ben toch horen dat er iemand aan de deur is of hoor autodeur dichtslaan omdat het heel gehorig is rond mijn vrijstaande huis Net als de vorige keer wordt in de app meteen na afloop van de geplande bezorgtijd ineens gemeld dat ze me gemist hebben Het komt over als dat dit gewoon beleid is dat dit zo gaat Geeft erg veel onvrede omdat je expres thuis blijft wachten op je pakket en dan gewoon voor de gek gehouden wordt
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor de informatie. Ik heb hier namens u een klacht over geregistreerd en doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger. Die zal dit verder oppakken om dit in de toekomst te voorkomen. Er komt geen terugkoppeling op deze klacht. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Mocht dit toch weer gebeuren dan hoor ik het graag van u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen