Opgelost door POSTNL: Bezorging pakket wordt iedere dag een dag uitgesteld

content Opgelost
Paul1955

Bestelling niet geleverd en ontraceerbaar

Traceren waar het pakket zich bevindt en mij laat weten wanneer het nu wel bezorgd gaat worden.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwachte bestelling. U wilt weten wanneer de bestelling wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u uw bestelling graag zo snel mogelijk in ontvangst neemt. Door de huidige drukte kan niet ieder pakket direct na binnenkomst bij ons worden verwerkt. De bezorgdatum schuift dan steeds met een dag op totdat we zeker weten dat we kunnen leveren. Het enige wat u dus in deze situatie kunt doen is de track en trace pagina in de gaten blijven houden. Gelukkig zie ik dat het pakket gisteren bij u is bezorgd.

Paul1955
De bezorging werd ineens aangekondigd een paar uur vantevoren.