Opgelost door POSTNL: Bezorging pakket wordt iedere dag een dag uitgesteld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 451801
Gebruiker
Paul1955
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling niet geleverd en ontraceerbaar

De oplossing

Traceren waar het pakket zich bevindt en mij laat weten wanneer het nu wel bezorgd gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwachte bestelling. U wilt weten wanneer de bestelling wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u uw bestelling graag zo snel mogelijk in ontvangst neemt. Door de huidige drukte kan niet ieder pakket direct na binnenkomst bij ons worden verwerkt. De bezorgdatum schuift dan steeds met een dag op totdat we zeker weten dat we kunnen leveren. Het enige wat u dus in deze situatie kunt doen is de track en trace pagina in de gaten blijven houden. Gelukkig zie ik dat het pakket gisteren bij u is bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul1955
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorging werd ineens aangekondigd een paar uur vantevoren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen