Klacht POSTNL: Bezorging pakket

Jeannine van der Goot-Baas

Er is naar mij een pakket verzonden tegen een tarief van € 6,75.
Volgens de track en trace code is dit pakket op 01-03-2013 afgeleverd.

Op 1-3-2013 heb ik geen pakket ontvangen en was ik:
a) de gehele dag thuis
b) het pakket is niet bij mijn buren afgeleverd en
c) heb ik van de koerier geen attentie in mijn brievenbus ontvangen aan wie hij of zij het pakket dan wel afgegeven heeft.

Inmiddels heb ik 4x per mail een klacht bij Postnl. neergelegd, maar ontvang ik constant dezelfde STANDAARD melding dat ze geen verder onderzoek kunnen doen omdat het om een levering zonder handtekening gaat. Postnl heeft helemaal geen onderzoek gedaan, daar ik constant dezelfde standaard mail krijg en kan ik fluiten naar mijn geld en naar mijn pakket. Ik moet mijn schade maar verhalen bij de persoon die het verstuurd heeft. Dat is helemaal de omgekeerde wereld. Die heeft Postnl voor hun dienst betaald en dat bewijs ligt er via de t&t en die zou nu ook nog mijn schade moeten betalen die zij veroorzaken.

Het ECHT je best doen als bedrijf om het pakket te traceren. Iedereen maakt fouten, dat is helemaal niet erg. Maar stuur mij niet 4x dezelfde standaard mail zonder enige informatie wat je wel hebt gedaan om mijn klacht opgelost te krijgen.

Geachte Jeannine van der Goot-Baas,Hartelijk dank voor uw melding. Spijtig om te vernemen dat u een zending niet heeft mogen ontvangen.Uw eerdere contacten met de collegae van onze afdeling e-mail zijn vertaald in een melding naar de collegae in uw regio. Deze hebben de melding beantwoord dat de zending inmiddels in uw bezit zou moeten zijn.Voor het feit dat de betrokken chauffeur u niet heeft geïnformeerd dat hij de zending bij de buren heeft uitgereikt .....hier is hij op aangesproken, dit om herhaling te voorkomen.Het is niet dat wij standaard mails terug sturen maar de procedure bij een zending zonder aanvullende dienst is gewoon zo dat wij het van de scans en het geheugen van de betrokken chauffeur moeten hebben omdat er geen handtekening voor ontvangst geplaatst hoeft te worden.Indien de zending nog steeds niet in uw bezit is laat het ons dan even weten en dan zullen wij nogmaals bij de collegae in uw regio navragen.Blijft de zending echter vermist is het inderdaad zo dat wij u naar de afzender verwijzen.U bent de klant van de afzender en de afzender is de klant van PostNL. U maakt afspraken met de afzender over hoe een zending bij PostNL aangeboden dient te worden maar de afzender geeft uiteindelijk de echte opdracht voor het verzenden.In de veronderstelling u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje