Klacht POSTNL: Bezorging post nl

Klachtnummer
# 295855
Gebruiker
Nammertje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5 maart 2018 Door verzender pakket bij post nl ingeleverd. Keurig de track en Trace code ontvangen. Echter nu 7 maart 2018 te 21.00 uur staat in mijn post nl app nog steeds "bezorg moment niet bekend" wat ik raar vind. Post nl kan niet meer mededelen dan dat het pakket is ingeleverd, ja duh dat weet ik zelf ook wel. Ik wil nu wel eens weten waar mijn pakket is.

De oplossing

Levering van mijn pakket en een zichtbare bezorgtijd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Otten,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat via track en trace nog niet duidelijk is wanneer uw pakket zal worden aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

    Ik zie inderdaad dat het pakket nog verwerkt en gesorteerd moet worden. Ik wil u vragen om het nog even af te wachten. Ik hoop dat er spoedig een update te zien zal zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan de afzender contact met ons opnemen om een onderzoek in te laten stellen. Maar ik hoop dat dit niet nodig zal zijn.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?