Klacht POSTNL: Bezorging post

Avs

Pakketten worden niet bezorgd.
Pakjes uit het buitenland die in Nederland.aankomen, worden niet direct bezorgd.
Er gaan weken overheen of worden hellemaal niet bezorgt.
Ik vindt het schaamteloos hoe postnl met de post om gaat.
Er wordt ook geen track & trace aan pakjes gekoppeld die uit het buitenland komen zodat je niet weet waar je spullen zijn

dat de post direct bezorgt wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u pakketten niet ontvangt. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace codes van de pakketten die u nog niet heeft ontvangen.

Het klopt dat wij tegenwoordig niet meer aan alle Internationale pakketten een Nederlandse Track & Trace code koppelen. Indien een Buitenlandse afzender uw pakket met een Track & Trace code verstuurd heeft (deze moet beginnen met twee letters, daarna negen cijfers en weer eindigen met twee letters), dan moet u het pakket met de Internationale Track & Trace code kunnen volgen via: www.internationalparceltracking.com. Hier vindt u, vanaf het moment dat het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt is, alle informatie over de bezorging van uw pakket.

Avs
    Graag zie ik een vergoeding van postnl. omdat ze de post uit het buitenland met opzet niet bezorgen.

Avs
Postnl heeft niet gereageerd op mijn klacht