Klacht POSTNL: Bezorging Postnl in tuinhuisjes
Details
Klacht
Beste mensen,Als jullie kijken naar mijn 'klachtenverleden' zullen jullie zien dat dit er inmiddels tientallen zijn. De laatste keer is er eindelijk echte actie ondernomen en werd de bezorging overgenomen door echte postnl bezorgers en is het enkele maanden goed gegaan.
Helaas trof ik gisteren wederom een briefje aan met de tekst 'pakje ligt achter in schuurtje' . Dit schuurtje zit achter een gesloten schutting, je moet door de tuin heen om hier te komen. Volstrekt onacceptabel dat wederom de bezorgers zich niet aan de procedures houden. Ik vind het geen enkel probleem als het bij welke buurman dan ook bezorgd gaat worden maar niet zonder toestemming in tuinen.
Zie voor verdere toelichting de vorige klachten.
Gewenste oplossing
Dat bezorgers zich gaan houden aan de procedures van het bedrijf. En indien dit niet het geval is een sanctie of uiteindelijk in dienst nemen andere bezorgers.Inmiddels zou een financiële compensatie netjes zijn. (zie enorme aantal klachten op ons adres)
Let op: het stadium 'is doorgegeven aan bezorger ' zijn we inmiddels al een jaar voorbij...
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.