Klacht POSTNL: Bezorging Postnl in tuinhuisjes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 42491
Gebruiker
xxxMaverick
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Beste mensen,

Als jullie kijken naar mijn 'klachtenverleden' zullen jullie zien dat dit er inmiddels tientallen zijn. De laatste keer is er eindelijk echte actie ondernomen en werd de bezorging overgenomen door echte postnl bezorgers en is het enkele maanden goed gegaan.

Helaas trof ik gisteren wederom een briefje aan met de tekst 'pakje ligt achter in schuurtje' . Dit schuurtje zit achter een gesloten schutting, je moet door de tuin heen om hier te komen. Volstrekt onacceptabel dat wederom de bezorgers zich niet aan de procedures houden. Ik vind het geen enkel probleem als het bij welke buurman dan ook bezorgd gaat worden maar niet zonder toestemming in tuinen.

Zie voor verdere toelichting de vorige klachten.

Gewenste oplossing

Dat bezorgers zich gaan houden aan de procedures van het bedrijf. En indien dit niet het geval is een sanctie of uiteindelijk in dienst nemen andere bezorgers.

Inmiddels zou een financiële compensatie netjes zijn. (zie enorme aantal klachten op ons adres)

Let op: het stadium 'is doorgegeven aan bezorger ' zijn we inmiddels al een jaar voorbij...
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Sellis,In uw bericht geeft u aan dat er al herhaaldelijk klachten zijn doorgegeven over bezorgers maar dat de situatie helaas verslechterd is. Ik begrijp dat dit zeer teleurstellend is, mijn excuses voor het ongemak.Ik zal wederom het verantwoordelijke distributiecentrum hierover inlichten. Er wordt in de loop van volgende week contact met u opgenomen om het verder te bespreken en om tot een oplossing te komen. Hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Leonie
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    xxxMaverick
    Datum
    Er is inderdaad een vm ingesproken. Helaas weer de melding 'we gaan het doorgeven en er volgt een gesprek met de medewerker' . Ook de melding 'ik kan u geen financiële vergoeding geven maar wel een bos bloemen'
    paar opmerkingen:
    1) als het op deze manier aanspreken van de medewerkers geholpen had was er geen klacht 10 geweest
    2) Als er wel budget is voor bloemen doe dan een symbolische vergoeding van 20 euro (principe zaak, aan bloemen heb ik natuurlijk niets) geen verdere ruimte voor info
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Sellis,Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals telefonisch besproken ga uw melding opnieuw intern doorgeven om tot structurele oplossingen te komen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak. Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    xxxMaverick
    Datum
    Een zeer vriendelijke en begripvolle dame aan de telefoon gehad die het nogmaals zou doorgeven. Ik melde echter ook: heb er niet veel vertrouwen in want zelfs de beloofde bloemen zijn nooit aangekomen. Ze gaf aan: die zijn de 23e al verstuurd maar ik kijk het na. Tot op heden niet ontvangen.Nu gaat het natuurlijk niet om die bloemen. Wel om het volgende: als de excuus bloemen al niet eens aankomen, wat is dan de kans dat de klacht verder wel goed is opgepakt?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen