Opgelost door POSTNL: Bezorging rouwkaart.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61197
Gebruiker
Roel Hofman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben nog steeds in afwachting van een rouwkaart. Kaart had al bezorgd moeten zijn.
Vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Kaart is toen nooit bezorgd, terwijl de familie wel een kaart had verstuurd.
Ik vind het genant om de familie alsnog telefonisch te moeten benaderen om de gegevens van de uitvaart te verkrijgen.

De oplossing

Alsnog bezorging van de kaart.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Hofman,Allereerst mijn oprechte deelneming en excuses voor het feit dat u de rouwkaart niet (op tijd) heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit uiterst pijnlijk is, zeker gelet op het feit dat u nu zelf heeft moeten informeren naar de gegevens van de uitvaart.Uiteraard nemen we uw klacht hoog op. Rouwpost is post waar wij veel extra aandacht aan besteden. Dat het dan juist hiermee mis gaat, is extra pijnlijk. Ik heb direct een klachtregistratie gemaakt, zodat we intern kunnen kijken wat er mogelijk mis kan zijn gegaan. Hoewel het leed dat is gebeurt misschien niet meer hersteld kan worden, doen we wel ons uiterste best om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen.Ik wil u in ieder hartelijk danken dat u dit signaal met ons gedeeld heeft en ons daarmee in staat stelt onze dienstverlening te verbeteren. Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen of opmerkingen hebben, verneem ik het graag.Met vriendelijke groet,Dirk
    PostNL Webcare
  2. Auteur
    Roel Hofman
    Datum
    Rouwkaart later alsnog ontvangen.
    Was wel wat laat, maar gelukkig nog net op tijd, om crematie bij te kunnen wonen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roel Hofman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen