Klacht POSTNL: Bezorging slecht en klacht kan je niet kwijt

PeteRa

Ik heb 3 maanden tijd 2 keer geen post ontvangen die wel via de app zichtbaar was. Het betreft post zonder track and trace, dus niet te achterhalen maar hoogstwaarschijnlijk bij de verkeerde in de bus gedaan. 1 poststuk was een uitnodiging voor een bruiloft. Als ik probeer een klacht in te dienen, dan zijn ze niet bereikbaar. 15 minuten in de wacht bij telefoon en nog geen contact. Chat kan geen klacht en via FB krijg je geen reactie, want geen spoed. Zo kan je natuurlijk nooit je klacht kwijt! En verandert er ook niks. Hele slechte service.

Betere bezorging en klantenservice

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van brievenbuspost op uw adres. U heeft enkele poststukken die zijn aangekondigd in de app niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u een betere dienstverlening verwacht. Om de situatie te kunnen verbeteren stuur ik uw klacht graag door naar de verantwoordelijke afdeling.

- de hoeveelheid poststukken die u mist;
    - de verwachte bezorgdatum van de poststukken die u mist;
    - de naam/namen van de afzender(s) van de missende poststukken.