Klacht POSTNL: Bezorging slecht en klacht kan je niet kwijt

Klachtnummer
# 448306
Gebruiker
PeteRa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 maanden tijd 2 keer geen post ontvangen die wel via de app zichtbaar was. Het betreft post zonder track and trace, dus niet te achterhalen maar hoogstwaarschijnlijk bij de verkeerde in de bus gedaan. 1 poststuk was een uitnodiging voor een bruiloft. Als ik probeer een klacht in te dienen, dan zijn ze niet bereikbaar. 15 minuten in de wacht bij telefoon en nog geen contact. Chat kan geen klacht en via FB krijg je geen reactie, want geen spoed. Zo kan je natuurlijk nooit je klacht kwijt! En verandert er ook niks. Hele slechte service.

De oplossing

Betere bezorging en klantenservice

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van brievenbuspost op uw adres. U heeft enkele poststukken die zijn aangekondigd in de app niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u een betere dienstverlening verwacht. Om de situatie te kunnen verbeteren stuur ik uw klacht graag door naar de verantwoordelijke afdeling.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de hoeveelheid poststukken die u mist;
    - de verwachte bezorgdatum van de poststukken die u mist;
    - de naam/namen van de afzender(s) van de missende poststukken.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen