Klacht POSTNL: Bezorging twee keer uitgesteld. Nu: "bezorgdatum onbekend".

Cheers

Pakketje zou volgens app gisteren bezorgd worden.

Gisteren werd deze bezorgdatum verschoven naar vandaag.

Vandaag staat er zonder uitleg: "Bezorgdatum onbekend".

Verder ontbreken de trackinggevens van de zending. Geen formaatgegevens en gegevens over waar de zending zich nu fysiek bevindt.

Graag uitleg waarom PostNL kennelijk van mening is waarom deze werkwijze naar de ontvanger toe acceptabel is.

Inklaringskosten reeds online betaald. Krijg ik deze terug wanneer de zending over twee maanden nog niet is bezorgd?

Graag uitleg hierover.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend is, graag informeer ik u hier over.

Ik heb de gegevens gecontroleerd. Hieruit is gebleken dat uw zending op 08-10 aangekomen is in Nederland. Helaas is er vervolgens een vertraging ontstaan. Op dit moment is het heel druk, zowel bij het internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Helaas is daardoor een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen. We werken met man en macht om deze zo snel mogelijk in te halen. Helaas kan dit betekenen dat uw zending later bezorgd wordt dan u van ons gewend bent.

Ik wil u adviseren om de track en trace van uw zending goed in de gaten te houden, hierop kunt u zien wanneer de zending verwerkt en geleverd wordt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Cheers
Altijd is het "druk, druk, druk" bij PostNL. Misschien eens meer mensen in dienst nemen? Deze mensen eens een fatsoenlijk loon geven bij een eveneens fatsoenlijke werkdruk? Dan maar wat minder winst voor de aandeelhouders? Mijn legitieme vragen worden gewoon niet door PostNL beantwoord!