Klacht POSTNL: bezorging uitgesteld

Klachtnummer
# 26718
Gebruiker
airone
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op het ouderlijk adres, tevens werkadres worden pakketten regelmatig later aangeboden dan dat de bedoeling is. Woensdag voor 15.00 besteld en betaald volgende werkdag geleverd volgens Baby Dump, dus ik zit donderdag op een pakket te wachten. Volgens track & trace levering tussen 15.30 en 17.30. Plotseling veranderd de datum en de leveringsdag in Vrijdag tussen 14.00 en 16.00. Kijkende op de site van Postnl. blijkt er op deze postcode geen vertragingen te zijn en bellen levert ook niets op behalve frustratie. Ik ben op het moment al zover dat ik eigenlijk niet meer bestel bij bedrijven die alleen met Postnl. werken.

De oplossing

Ik zou wel eens een compensatie willen voor al die keren dat het fout gaat, en op zijn minst een fatsoenlijk excuus.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Moleman,Hartelijk dank voor uw reactie. u geeft aan dat een door u te ontvangen zending niet op tijd bij u is aangekomen. Uiteraard betreuren wij het feit dat dit is gebeurt en ik wil u dan ook namens PostNL excuses aanbieden voor de ontstane overlast. Helaas lukt het door onvoorziene onmstandigheden niet altijd pakketten tijdig te bezorgen.Zo ook met uw zending.Wij hopen u in de toekomst zeker beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Moleman,Helaas is het niet duidelijk waarom de zending is vertraagd. Dit kan te maken hebben met het checken van de zending i.v.m. onjuistheden/onduidelijk adressering, maar ook met onvoorziene drukte. Het blijft uiteraard vervelend dat de zending niet op de, in eerste instantie aangegeven tijd, wordt afgeleverd. Wij zijn uiteraard voortdurend bezig deze service te verbeteren.
    Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen