Opgelost door POSTNL: Bezorging van pakketje als mislukt gemeld.

content Opgelost
LilianG

Ik heb een pakketje bij Aliexpress besteld en er is gisteren een melding gekomen dat de bezorging mislukt was. Echter waren er wel mensen thuis en er is geen briefje in de brievenbus achtergelaten. betekend dit dat mijn pakketje niet meer krijg of dat ik het ergens op moet halen?

Ik zou graag willen weten wat ik moet doen als mijn pakketje als 'bezorging mislukt' wordt gemeld.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar hier nog geen bericht over heeft gehad. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In mijn gegevens zie ik dat dit pakket rechtstreeks bezorgd is bij een PostNL-locatie. Dit komt omdat er nog importkosten betaald moesten worden. U hoort hiervan een afhaalbericht per post te ontvangen.

Inmiddels zie ik dat u het pakket heeft opgehaald.

LilianG