Opgelost door POSTNL: Bezorging van pakketje als mislukt gemeld.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 371441
Gebruiker
LilianG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje bij Aliexpress besteld en er is gisteren een melding gekomen dat de bezorging mislukt was. Echter waren er wel mensen thuis en er is geen briefje in de brievenbus achtergelaten. betekend dit dat mijn pakketje niet meer krijg of dat ik het ergens op moet halen?

De oplossing

Ik zou graag willen weten wat ik moet doen als mijn pakketje als 'bezorging mislukt' wordt gemeld.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar hier nog geen bericht over heeft gehad. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In mijn gegevens zie ik dat dit pakket rechtstreeks bezorgd is bij een PostNL-locatie. Dit komt omdat er nog importkosten betaald moesten worden. U hoort hiervan een afhaalbericht per post te ontvangen.

    Inmiddels zie ik dat u het pakket heeft opgehaald.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LilianG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen