Klacht POSTNL: Bezorging van postnl wordt niet bezorgt(2x in 1 week)

Klachtnummer
# 281379
Gebruiker
MarcavanWegen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Deze week voor de 2e keer niet mijn bestelling bij bol.com afgeleverd. Postnl zegt op de app bestelling bezorgt, tot 2x toe, alleen niet bij mij.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Wegen,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u ontevreden bent, omdat u twee keer geen pakket had ontvangen terwijl in de app aangegeven was dat dit wel het geval was. Ik begrijp dat dit verwarrend is en snap dat u dit een kwalijke zaak vindt. Mijn excuses voor het ongemak.

    Heeft u de pakketten inmiddels al ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik graag kijken wat ik voor u kan doen. Stuurt u hiervoor de Track&Trace-codes (die u van de bol.com heeft ontvangen) samen met uw e-mailadres? Heeft u voor de zekerheid al in uw brievenbus gekeken en navraag gedaan bij buren?

    Ik ontvang graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    MarcavanWegen
    Datum
    Het track en trace nummer van het brievenbuspakket wat ik niet heb ontvangen is 3SBUSD79189385. Het 2e pakket heb ik wel ontvangen maar om 20.00 uur ‘s avonds en niet om 15.45 uur. Dus ik denk dat het door iemand anders is gebracht. Het gebeurt hier in het dorp er vaak dat we iemand anders zijn post in de bus krijgen!
    Graag zou ik willen weten waar het pakket afgeleverd is.
    E-mail: frits40marca35@hotmail.com. Alvast bedankt voor de reaktie. Mvrgr. Marca.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Wegen,

    Dank u wel voor het doorgeven dat u de zending ontvangen hebt.

    Ik heb blij om te horen dat de zending terecht is en bij u in het bezit. Ik begrijp dat de app verwarring kan opbrengen. Ik hoop dat het in de toekomst weer goed zal gaan.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  4. Auteur
    MarcavanWegen
    Datum
    Het gaat mij erom dat er word gezegd dat het is geleverd en dus niet waar is
    We hadden het nodig en moesten het opnieuw bestellen
    Dat pakje was er een dag later
    Het pakje wat weg was zijn jullie gaan uit zoeken en kwam pas na 1 week
    Voor ons dus allemaal extra handelingen
    En retour zendingen
    Handig om de app de schuld te geven
    Maar iemand vult het in
    En die persoon zit te liegen dat het is afgeleverd

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen