Klacht POSTNL: Bezorging van postnl wordt niet bezorgt(2x in 1 week)

MarcavanWegen

Deze week voor de 2e keer niet mijn bestelling bij bol.com afgeleverd. Postnl zegt op de app bestelling bezorgt, tot 2x toe, alleen niet bij mij.

Geachte heer, mevrouw Van Wegen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u ontevreden bent, omdat u twee keer geen pakket had ontvangen terwijl in de app aangegeven was dat dit wel het geval was. Ik begrijp dat dit verwarrend is en snap dat u dit een kwalijke zaak vindt. Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u de pakketten inmiddels al ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik graag kijken wat ik voor u kan doen. Stuurt u hiervoor de Track&Trace-codes (die u van de bol.com heeft ontvangen) samen met uw e-mailadres? Heeft u voor de zekerheid al in uw brievenbus gekeken en navraag gedaan bij buren?

Ik ontvang graag uw reactie.

Minke
    MarcavanWegen
    Het track en trace nummer van het brievenbuspakket wat ik niet heb ontvangen is 3SBUSD79189385. Het 2e pakket heb ik wel ontvangen maar om 20.00 uur ‘s avonds en niet om 15.45 uur. Dus ik denk dat het door iemand anders is gebracht. Het gebeurt hier in het dorp er vaak dat we iemand anders zijn post in de bus krijgen!
    Graag zou ik willen weten waar het pakket afgeleverd is.
    E-mail: frits40marca35@hotmail.com. Alvast bedankt voor de reaktie. Mvrgr. Marca.
    Geachte heer, mevrouw Van Wegen,

Dank u wel voor het doorgeven dat u de zending ontvangen hebt.

Ik heb blij om te horen dat de zending terecht is en bij u in het bezit. Ik begrijp dat de app verwarring kan opbrengen. Ik hoop dat het in de toekomst weer goed zal gaan.

Jurgen
    PostNL
    MarcavanWegen
    Het gaat mij erom dat er word gezegd dat het is geleverd en dus niet waar is
    We hadden het nodig en moesten het opnieuw bestellen
    Dat pakje was er een dag later
    Het pakje wat weg was zijn jullie gaan uit zoeken en kwam pas na 1 week
    Voor ons dus allemaal extra handelingen
    En retour zendingen
    Handig om de app de schuld te geven
    Maar iemand vult het in
    En die persoon zit te liegen dat het is afgeleverd