Klacht POSTNL: Bezorging veel te vroeg, belangrijke zending misgelopen plus afgegeven bij shop

Klachtnummer
# 312460
Gebruiker
Am1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging veel te vroeg, daardoor gemist!

De oplossing

Compensatie voor de overlast + excuus + bespreken probleem met bezorger!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ramsaran,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger eerder is langs geweest dan is aangegeven. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil u mijn excuses aanbieden dat de bezorger u gemist heeft. De tijden die worden aangegeven zijn echter altijd een indicatie en kunnen altijd eerder of later zijn door omstandigheden. Ik kan u hier geen compensatie voor geven of hier een klacht voor aanmaken.

    2.
    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen