Klacht POSTNL: Bezorging voor het aangegeven bezorg venster

Bert

Post nl levert pakketje voor mijn dochters 18e verjaardag bij 2e keer aanbieden ruim voor het door hun gestelde tijdvenster waarin de bezorging zou plaats vinden. Bijna een half uur eerder dan wat ze aangeven.
Mijnklacht kenbaar gemaakt door te bellen en wordt zo waar door de medewerker opgehangen.
Bij een wat correctere dame wordt nog een poging gedaan het distributie punt te bellen. Maar die nemen niet op.

Waarom een venster aangeven als men zich er niet aan houd?
Als men dan Eerder is dan dient het nog een keer te worden aangeboden.
Ik neem er g.v.d. Vrij voor om eerder in huis te zijn. Vervolgens heb ik niet gevoel dat men de klacht serieus neemt laat staan er wat mee gaat doen.

En dit is niet de eerste keer. Paar maand geleden bleef ik zaterdag middag speciaal thuis voor een 2e bezorgmoment komen ze niet opdagen!! Kan ik wachten tot dinsdag.

Ik wil respons van post nl wat ze hiermee gaan doen!
Niet een telefoontje waar alles terkennisneming wordt opgenomen.

Genoegdoening
Om te klagen moet ik 3x bellen voor 45 cent....
Een dochter die cadeau die haar cadeau niet krijgt op haar verjaardag....
Druk dat maar eens uit in genoeg doening...

Geachte A. Schuite,

Uit uw verhaal begrijp ik dat uw zending voor uw dochter een halfuur voor het aangegeven tijdvak is geleverd en u daarom de zending pas een dag later in huis had. Ik snap dat u hier totaal niet blij mee bent gezien het er die dag voor uw dochters verjaardag moest zijn. Mijn excuus hiervoor!

Helaas moet ik u vertellen dat deze tijden gebasseerd zijn op de gemiddelde tijd dat de bezorger normaal bij u in de buurt is. Daarom zijn deze tijden ook indicaties en geen vaste afspraken. Dit maakt het verhaal niet ongedaan maar zo begrijpt u misschien hoe dit proces werkt.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak en ik hoop dat dit in de toekomst niet weer op deze manier zal gebeuren.

Jos
    Klantenservice PostNL
    Bert
    Veel tegemakkelijk antwoord en excuus wat ik niet accepteer. Als post-nl tijden aangeeft schept dit de verwachting dat er binnen deze tijden bezorgt wordt. Mensen blijven er voor thuis of komen er eerder voor thuis. Noem geen tijd of hou je er aan. Daarnaast was het pakket beschadigd! Via de verzender probeer ik door te dringen bij de account manager van post-nl. De verzender neemt het tenminste serieus op.

Ik wil actie post-nl! Geen afdoener
    Geachte heer/mevrouw Schuite,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat een tijdsvak bepaalde verwachtingen schept. Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later is dan het tijdvak. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen. Als hieruit blijkt dat het tijdvak regelmatig niet gehaald wordt, ondernemen we actie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat het pakket beschadigd is geraakt. U geeft aan dat u dit al gemeld heeft bij de afzender van het pakket. Deze kan, als opdrachtgever voor verzending, eventueel een melding hiervan bij ons maken om dit verder voor u op te lossen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    Waardeloze afhandeling.
    Heb het wel gehad met PostNL