Opgelost door POSTNL: Bezorging vraagt om naar beneden te komen terwijl ik de deur niet uit mag

content Opgelost
Lisanne23

De PostNL bezorger in mijn straat heeft een vervelende gewoonte ontwikkeld: hij vraagt steeds of ik naar beneden kan lopen om mijn pakket in ontvangst te nemen. Momenteel heb ik COVID. Ik mag de deur dus niet uit en ik woon op de derde verdieping, de kans is dus groot dat ik een buurman of -vrouw tegenkom. Deze PostNL bezorger wil iedere keer dat ik naar beneden kom lopen. Ik gaf aan dat ik besmet ben met COVID, dus dat ik niet naar buiten mag. Ik vroeg of hij het pakket bij mij voor de deur kon leggen om het contact met personen te beperken.

Nu heeft de bezorger het pakket tóch bij de buren bezorgd!

Ik wil dat de bezorgers aan de deur de pakketen bezorgen

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw emailadres
    - heeft u wel een briefje in de bus ontvangen? Of heeft de bezorger dit aangegeven dat hij het bij de buren zou afleveren?

- uw emailadres

Lisanne23
    De bezorger zei: de buren leggen het pakketje bij je voor de deur. Dus een van mijn buren is blijkbaar naar beneden gelopen en heeft ook mijn pakketjes meegenomen. Geen briefje in de bus, maar de buren hebben dit briefje op mijn deur gehangen.

Mijn e-mailadres deel ik liever niet openbaar

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw e-mailadres in een privébericht. Ik heb uw klacht aangemaakt en ingediend bij de leidinggevende van de bezorger zodat dit niet nogmaals voorkomt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice